Marketing - copywriting, blogy

1. marec (16:00 - 19:00) 365.labb

O ČOM LEKTOR FILIP LEHOTSKÝ POROZPRÁVA? 👉 úžitok, jednoduchosť a stručnosť namiesto zavádzania a marketingového klišé 👉 ako napísať 20 nadpisov za 5 minút 👉 ako sa nezaseknúť pri písaní 👉 fatálne chyby copywritingu 👉 ako na PPC, SMS 👉 ako na UX copywriting 👉 ako veľmi leniví a nepozorní sú čitatelia? O FILIPOVI LEHOTSKOM Filip Jánošík Lehotský študoval marketingovú komunikáciu v Trnave a následne pracoval na direct-e-mailových kampaniach a vernostných programoch ako Gopass, Medusa Card, NAY, BUBO a i. V rámci vyše 10-ročného pôsobenia v marketingu sa podieľal na PR & media projektoch pre Davida Kollera, Korn, Limp Bizkit, pracoval pre rôzne festivaly a ďalšie kapely, vrátane tej svojej. Napísal blog "Jánošík na úteku", ktorý knižne vydal a predal celé dva náklady. Vydal tiež zbierku básní "Dávenie, párenie, trápenie a iné fázy rozchodu". Filip miluje písanie, behaviorálnu psychológiu a techniky vyjednávania, o ktorých porozpráva v rámci svojho kurzu. Účastníkom odkazuje: "Zabudnite na teóriu a prezentácie, budeme písať a navzájom sa učiť dávať a prijímať vecný feedback bez zbytočných sĺz." Viac info o Filipovi nájdete na www.filipjanosik.sk.

Pridané: 24. jún - 13:53